Nie obrażaj więc mojej inteligencji poprzez czynione na pokaz zaniżanie własnej.
Warunki zastosowania marketingu w przedsiębiorstwie przemysłowym.
Marketing- handel aktywny, wychodzący naprzeciw potrzeb klienta, próbujący odgadnąć skryte potrzeby klienta, usiłujący te potrzeby uświadamiać oraz pobudzać a nawet kreować, i zaspokajać je.
Zasady postępowania marketingowego:
i jego oczekiwania to najważniejszy element a więc proces identyfikowania i zaspokajania potrzeb klienta jest istotny dla zapewnienia przedsiębiorstwa i ciągłości jego funkcjonowania. W osiągnięciu celu służą techniki wspomagające ten proces: , kształtowania produktu, oddziaływania na rynek, ustalania ceny, sprzedaży.
Badania rynku – badania naukowe polegające na rozpoznaniu mechanizmu rynkowego, struktury, stanu i rozwoju jego elementów w celu stworzenia przesłanek do podejmowania trafnych decyzji
Kształtowanie produktu należy rozumieć ciągły proces dostosowywania przez przedsiębiorstwo produktu, zarówno nowego, jak już wytwarzanego do bieżących, aktualnych i przyszłych potrzeb, wymagań i preferencji konsumentów, reprezentujących określony segment rynku.
Oddziaływanie na rynek przez przedsiębiorstwo jest możliwe przez instrumenty marketingowe, przykładem może być marketing-mix tzw. "4p" czyli z : product, price, place, promotion.
|
Menu
|