Nie obrażaj więc mojej inteligencji poprzez czynione na pokaz zaniżanie własnej.
WYś
SZA SZA SZKO SZKOŁ A ZARZ A ZARZĄ DZANIA OCHRON DZANIA OCHRONĄ PRACY PRACY ASNOŚ CI MATERIA CI MATERIAŁÓ W I METODY BADA W I METODY BADAŃ Prof. A. HERNAS Szczyrk, październik 2006 Spała 3-6.10.2006 WY WŁ ASNO Plan wykładu 1. Cel badań 2. Metody i ich klasyfikacja 3. Charakterystyka własności mechanicznych Szczyrk, październik 2006 Spała 3-6.10.2006 W świecie otaczających nas materiałów i wytworzonych z nich produktów mamy najczęściej do czynienia: • z doborem (kupowaniem) materiałów/produktów • ich uŜytkowaniem • z inŜynierskiego punktu widzenia z ich wytworzeniem Przeciętnego UŜytkownika wszelkich produktów materialnych interesuje zazwyczaj to, czy jest ten produkt „dobry” i na ogół nie wnika on w to, jak został wytworzony, jak jest zbudowany i dlaczego jest dobry? Spała 3-6.10.2006 „Dobre” jest pojęciem względnym, zaleŜy bowiem od indywidualnych wymagań i kryteriów, jakie formułujemy wobec nabywanego / uŜytkowanego materiału czy produktu. Często pod pojęciem „dobry” kryją się takie cechy produktu materialnego jak: jakość, uŜyteczność, trwałość i niezawodność, tania i łatwa eksploatacja, estetyka itp. Doświadczenia wskazują, Ŝe zaleŜnie od wymagań „dobre” „dobremu” nierówne. Spała 3-6.10.2006 Struktura METODY BADAŃ OCENA JAKOŚCI Spała 3-6.10.2006 |
Menu
|