usługi - kategoryzacja, Hotelarstwo materiały, Hotelarstwo

Nie obrażaj więc mojej inteligencji poprzez czynione na pokaz zaniżanie własnej.

V. Oferta usług podstawowych i uzupełniających

Lp.

WYMAGANIA

*****

****

***

**

*

V. Oferta usług podstawowych i uzupełniających

33.

Zapewnienie sprzedaży gościom gorących napojów przez całą dobę

O

O

 

 

 

34.

Zapewnienie gościom sprzedaży gorących napojów przez całą dobę; dopuszcza się zamiennie sprzedaż z automatów i sprzedaż w recepcji lub dostępność kawy i herbaty w pokojach

 

 

O

O

O

35.

Budzenie

O

O

O

O

O

36.

Podawanie posiłków do j.m. - room-service czynny przez co najmniej 18 godz. na dobę

O

O

O

 

 

37.

Obsługa bagażowa przez całą dobę

O

O

 

 

 

38.

Przechowywanie bagażu gości, także przed zajęciem i po zwolnieniu pokoju, a także przechowywanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych gości - czynne całą dobę

O

O

O

O

O

39.

Kwiaciarnia, lub możliwość dostarczenia kwiatów

O

O

 

 

 

40.

Akceptacja kart płatniczych
Dla hoteli/moteli * i ** obowiązek akceptacji kart płatniczych powstaje w obiektach posiadających powyżej 50 j.m

O

O

O

O

O

41.

Sprzedaż lub udostępnianie prasy codziennej

O

O

 

 

 

42.

Sprzedaż kosmetyków, środków higieny osobistej,

O

O

O

 

 

43.

Udzielanie pierwszej pomocy w nagłych wypadkach, możliwość skorzystania z apteczki i przywołania pomocy medycznej; personel recepcji przeszkolony w pomocy przedlekarskiej,

O

O

O

O

O

44.

Usługi gastronomiczne:

 

 

 

...
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alter.htw.pl
  • Powered by WordPress, © Nie obrażaj więc mojej inteligencji poprzez czynione na pokaz zaniżanie własnej.