Nie obrażaj więc mojej inteligencji poprzez czynione na pokaz zaniżanie własnej.
UPDATE 06 stycznia 2012
Niech Pan błogosławi i Matki Najświętszej za troskliwą opiekę będzie z każdym, kto czyta tę aktualizację! A nasze szczere podziękowania dla tych, którzy uczestniczą w naszej misji bronić i promować autentyczną wiarę katolicką.
W odniesieniu do obecnego stanu Naju, nie było większych zmian w ciągu ostatnich kilku miesięcy. Spotkania modlitewne w Naju kontynuować wielu pielgrzymów napełniania kaplicę w Naju. Cuda w tym upstrzone Najdroższej Krwi Pańskiej, olej pachnący, a mleko matki na pielgrzymów, podłogi kaplicy i Drogi Krzyżowej w dalszym ciągu. Julia wciąż żyje w skrajnym bólu i modli się za duchowych uzdrowień grzeszników (i niektóre fizyczne uzdrowienia, jak również).
Był to również ciche z Watykanu, prawdopodobnie dlatego, że jest to czas przejściowy dla Kongregacji Nauki Wiary (która zajmuje się pytanie Naju), a jego obecny kardynał prefekt przygotowuje się do przejścia na emeryturę, a przychodzące prefekt potrzebuje trochę czasu zapoznanie się z problemami w Kongregacji.
Niektóre kluczowe kwestie dotyczące Naju Diecezja w Korei lokalnych nadal odmawia przeprowadzenia odpowiednich badań z cudów i wiadomości w Naju
Komunikaty i cuda w Naju, w ciągu ostatnich 26 lat od 1985 r. nigdy nie były obiektywnie zbadane przez władze Kościoła i naukowców (z wyjątkiem kilku badań DNA w Seoul National University i widocznym laboratorium DNA w Seulu, które zostały zorganizowane przez niektórych osób świeckich ). Kontynuując lokalnych władz kościelnych odmowa przeprowadzenia bezstronnego śledztwa jest nie mniej niż rażącym odrzucenia i pogardy z możliwością Bożą interwencję w historii ludzkości z cudów i wiadomości do swoich celów ludzi budzi się z ich uporczywego bierności, ignorancji i zaniedbania o ich duchowe dobro. To również stanowi poważne zaniedbanie ze strony lokalnych władz kościelnych do przeprowadzenia świętym obowiązkiem, że Nasz Pan powierzył im. ("Śledztwo" prowadzone przez radykalnie liberalnych księży, 1995/97 był tak powierzchowne i uprzedzeń i nie obejmują jedną naukowe badania.)
Władze kościelne w Korei zignorowali błogosławionego Jana Pawła II wnioski do właściwego zbadania Naju i zatwierdzić
Zmarły papież, błogosławiony Jan Paweł II, uznał prawdziwości Cudu Eucharystycznego, który miał miejsce w trakcie Mszy odprawianej przez niego w Watykanie kaplicy podczas wizyty Julii Kim, 31 października 1995 roku. Podczas wizyt biskupów Korei ad limina w 1996 i 2001 roku, papież Jan Paweł II usilnie zaleca biskupi koreańscy zaakceptować Naju, szczególnie ze względu na rewitalizujący ewangelizację całej Azji, ale jego wniosek został całkowicie zignorowany. Zamiast Kwangju Archidiecezja w obszarze Naju wydał wyzywające deklarację potępiającą Naju nawet zakłócenie niektórych dogmatów Kościoła o Eucharystii i cudów. Kongregacja ds. Ewangelizacji Narodów, który ma jurysdykcję nad Kościołem w Korei, wyraził poważne obawy dotyczące tej deklaracji i nie zatwierdzi go, ale Kwangju Archidiecezja przystąpił ogłaszając deklarację w dniu 1 stycznia 1998 roku, kiedy w jakiś sposób uzyskiwania wsparcia wysoki urzędnik (nie prefekt) w Kongregacji Nauki Wiary, który został niekorzystnie nachylony na cuda w Naju. W 2009 roku Jego Świątobliwość Benedykt XVI powiedział: "Jestem przekonany o Naju" podczas oficjalnego spotkania z kard, ale przeciwne kapłani w Korei i ich niewielu zwolenników w Watykanie udało się do tej pory w opóźnianiu postępu w oficjalnym uznaniu Naju .
Potępienie Archidiecezji w Kwangju z Naju stoi na błędy doktrynalne
Kwangju Archidiecezja stwierdził w swoim oświadczeniu na Naju, że rzekome cuda eucharystyczne w Naju w sprzeczności z nauczaniem Kościoła, które mówi, że gatunki chleba i wina musi pozostać niezmienione nawet po konsekracji przez kapłana. Tylko oficjalne nauczanie Kościoła mówi, że ksiądz w konsekracji eucharystycznej zmiany substancji chleba i wina w substancji ciała naszego Pana życia i krwi, nie powodując żadnych zmian w gatunków chleba i wina. Nie mówi, że gatunki chleba i wina musi pozostać niezmienione nawet po konsekracji. Fakt, że gatunki chleba i wina zazwyczaj pozostaje bez zmian od razu po konsekracji jest owocem prawdy, że konsekracja księdza nie ma wpływu na zmianę postaciami chleba i wina. Nie ma absolutnie żadnej podstawy doktrynalne za powiedzenie, że jeśli gatunek chleba i zmiany gatunków wina do ciała i krwi, po konsekracji, to stanowi naruszenie nauczaniu Kościoła. Niestety, wielu ludzi wydaje się mieć trudności w wyraźnie rozróżniając prawidłowego nauczania Kościoła i zniekształconą wersję nauczania Kościoła w Deklaracji Kwangju. Jeśli to, co Kwangju Archidiecezja mówi były prawidłowe, gatunki Eucharystii będzie musiał pozostać niezmienione nawet w żołądku komunikującym a wszystkich cudów eucharystycznych w historii Kościoła musiałaby być skazany za łamanie nauki Kościoła. Zakłócenia lub niepoprawnej interpretacji doktryny Kościoła jest bardzo poważna sprawa, zwłaszcza gdy jest ona wykonywana przez pasterzy Kościoła. Nasza prawidłowe przyjmowanie i wiara w autentycznych nauczania Kościoła jest podstawą dla naszego zdrowego życia wiary. Jeśli integralność nauczania Kościoła nie jest trwały i gwarantuje, normalne, zdrowe życie wiary w Kościele nie będzie możliwe.
Deklaracja Kwangju mówi również, że Eucharystia może zacząć istnieć tylko dzięki poświęceniu przez ważnie wyświęconych kapłanów, a więc domniemane cudowne zjazdy Eucharystii z powyżej sprzeczności z nauczaniem Kościoła. Prawdziwa nauka Kościoła, jednak mówi, że ważnie wyświęceni kapłani nie tylko, że osobami laickimi lub duchowieństwo wyświęceni w grupach heretykiem otrzymali moc konsekracji eucharystycznej od Pana. W autentycznym nauczaniem Kościoła, to nigdy nie ma nawet sugerować, że nasz Pan, Najwyższy Kapłan i źródłem wszelkiej władzy kapłańskiej, nie może stanowić Eucharystię. Jeśli twierdzenie Kwangju były prawidłowe, wszystkie cudowne komunie w historii Kościoła, w tym te w Fatimie musiałby być skazany. Czytamy w historii Kościoła, że wielu świętych przyjął Komunię bezpośrednio od Pana lub aniołów.
Żyjemy w czasach, gdy autentyczne nauczanie Kościoła, które są własne nauki Boga, nie są odpowiednio przestrzegane i stosowane, a często są zagrożone z i rozcieńczany świeckich duchów i mód, które ciągną nas z dala od drogi zbawienia. Należy przypomnieć, że nikt na świecie, nawet nie Kwangju Archidiecezja, ma prawo do wprowadzania zmian w prawdziwy sens wszelkich doktryn kościelnych. To jest bardzo bolesne rany Kościołowi, że błędy doktrynalne zostały popełnione przez diecezję i nadal korygowane aż do dzisiaj. Kwangju Archidiecezja tylko wymaga całkowitego, ślepego posłuszeństwa od wiernych, a nie korygowanie własne błędy doktrynalne i nie prowadzi jego prawny obowiązek przeprowadzenia uczciwego dochodzenia.
Podstawową przyczyną koreańskiego odrzucenia Kościoła Naju jest ich heretyckie idee zamiast z Boskich Prawd
W rzeczywistości problem nie ogranicza się do Kwangju Archidiecezji. Wyzywające liberalny duch i towarzyszące im zakłócenia doktrynalne i rozcieńczenia nie głęboko przeniknęła do umysłów wielu duchownych, zakonników i świeckich, na całym świecie. Umysły zakażone błędów dążyć do kompromisu z i uspokoić świeckie wiatry: oni pogardzają Bóstwo Pana naszego Jezusa Chrystusa, a zatem odmówić zajęcia się Matkę Boską jako "Matki Bożej"; gardzą cuda, ponieważ nie wierzą lub zapraszamy możliwość interwencji Boga w ludzkiej historii, oni twierdzą, że obecność Chrystusa w Eucharystii jest symboliczna tylko, i zachęcają ludzi, aby nie martwić się o swoje grzechy lub potrzebę pokuty. Są to podstawowe problemy naszego wieku i głównych wrogów stojących przed nami. Naju jest naprawdę cenna okazja, od Boga do wydalenia błędy, które są tak przytłaczające, nasz świat i nawet wielu w Kościele. Nie powinniśmy tracić odwagi, po prostu dlatego, że oficjalne uznanie Naju jest opóźniony, a nie powinniśmy spowolnić naszą pracę misyjną lub schłodzić naszą gorliwość o to, jak to będzie taki sam, jak cofa się przed diabłem i jego siłami.
5. Ewentualne wprowadzenie w błąd z różnic między publicznymi rewelacji i objawień prywatnych
Często słyszymy, że nie są zobowiązani wierzyć objawień prywatnych. (Uwaga:. "Objawienia prywatne" nazywane były "specjalne rewelacje" w Radzie dokumentu Trent DS # 1566) To stwierdzenie jest poprawne w tym sensie, że fakty objawienia prywatne nie są artykuły Wiary nieomylnie określone przez Kościół, jak wykazały przez Boga. Na przykład doktryna Najświętszej Matki Niepokalanej jest artykuł wiary deklarowanej przez Kościół w 1854, podczas gdy fakty Najświętszej Matki objawień w Lourdes w 1858, w którym przedstawiła się jako "Niepokalane Poczęcie", były objawienia prywatne, a tym samym nie należą do artykułów wiary. Nie oznacza to jednak, że objawienia prywatne nie są wiarygodne, a więc wierni mogą zignorować je. Wszystkie prawdziwych objawieniach prywatnych również pochodzić od Boga, a ich wiarygodność i godność powinna być szczerze i pokornie uznane przez wiernych, zwłaszcza gdy towarzyszy im cuda, które są fizyczne znaki od Boga zgodne z objawień prywatnych. Z tego powodu, musimy dodać kilka jasnych wyjaśnień, kiedy mówimy, że nie są zobowiązani wierzyć prywatnych objawień, ponieważ istnieje realne niebezpieczeństwo, że ludzie, którzy słuchają tego stwierdzić, że są one całkowicie wolne, aby zaakceptować lub odrzucić objawień prywatnych w zależności od ich preferencji, ponieważ nie są istotne i nieistotne. Prawdziwe objawienia prywatne są wiążące dla nas, nie z masy artykułach wiary, ale z ciężarem własnego sumienia, cuda, i wreszcie oficjalny rozeznania przez Kościół.
Objawienia prywatne są specjalne interwencje Boże w strumieniu historii ludzkości, aby pomóc ludziom w danym wieku, zwłaszcza gdy są one zagrożone ekstremalnych zagrożeniach powodowanych przez ich doktrynalnych i / lub zepsucie moralne. Boże przesłanie przez Noego był dobrym przykładem. Większość ludzi, którzy słyszeli ostrzeżenie dumnie ignorowane i śmiał się z niego. Oczywiście, że były wolne, aby zaakceptować lub odrzucić to ostrzeżenie, ale nie były one wolne od konsekwencji swojego wyboru, jak ci, którzy gardzili ostrzeżenie Wszyscy zginęli w potopie. Natomiast mieszkańcy Niniwy uwierzyli Boże ostrzeżenie przez Jonasza, pokutę, a zostały zapisane z zagrożonego katastrofą. Prawdziwe objawienia prywatne są bardzo ważne środki, które Bóg używa, aby utrzymać swój lud wierny Jego nauki, a tym samym, aby je zapisać. "Tak, że może ona spełniać swoją misję, udziela Duch Święty na Kościół zróżnicowane hierarchiczne oraz charyzmatyczne dary, iw ten sposób kieruje ją" - Katechizm Kościoła Katolickiego # 768.
Więcej informacji na fotografii Matki Bożej z Guadalupe
Załączam 3-stronicowy artykuł z dodatkowymi informacjami na temat fotografii Matki Bożej z Guadalupe wykonane w Portland w stanie Oregon, w dniu 15 sierpnia 1991 roku. (Wcześniej opublikowane informacje są dostępne na naszej stronie internetowej www.marys-touch.com.) Również zamknięty jest kopia tłumaczenia zeznań siostry Łucji do 3 części Tajemnicy w Fatimie, że przedstawiony do Ojca Świętego, a także rysunek na podstawie zeznań siostra. Ciekawą obserwacją jest to, że krzyż na górze w tym rysunku, do którego Ojciec Święty, biskupi, kapłani, zakonnicy i świeccy są wspinaczki, wydaje się być bardzo podobna do wizerunku krzyża na stromym szczycie góry widać na Matki Bożej w niebieski płaszcz w fotografii GD (w lewej dolnej części płaszcza). Tak więc, możemy teraz zobaczyć w dolnej połowie zdjęcia GD, (1) mały wizerunek Ukrzyżowanego z Matka Boska stojąca pod nim na Mt. Kalwaria (po lewej stronie od naszego punktu widzenia i na zewnątrz obrazu Matki Bożej z Guadalupe), (2) klęczącej obraz Matki Bożej w Naju, (3) mały obraz Matki Bożej z Lourdes, oraz (4) obraz z krzyżem na górskie patrząc bardzo podobny do krzyża i górę przedstawionego na rysunku 3. części Tajemnicy w Fatimie. Wygląda na to, panoramicznym opisie dzieła Bożego zbawienia ludzkiego na 2000 lat historii Kościoła
Ilustracja Trzeciej Tajemnicy Fatimskiej
Ponadto, znajduje się linia z kilku czarnych punktów na obu stronach obrazu Eucharystii w fotografii GD, prawdopodobnie oznaczający błędne próby przez diabła zatuszować Eucharystię z czarnymi plamami tak, że ludzie nie mogą znaleźć w Eucharystii . Te czarne plamy mogą reprezentować wiele heretyckich błędów pływających wokół świata wprowadzić w błąd innych ludzi od prawdy Eucharystii. Pomimo tych ataków, Eucharystia jest bardzo widoczny, nienaruszone przez atakami.
Na rysunku 3. części Tajemnicy w Fatimie, aniołowie zbierają krew męczenników w konewkę i posypać krew na tych, którzy wspinają się na górę w kierunku Krzyża. W Naju, było wiele cudownych sprinklings Matki Bożej Krwi Chrystusa, Matki Bożej w krwawe łzy i krew Świętych na pielgrzymów, podłogi kaplicy i Drogi Krzyżowej w Matki Boskiej w Górze.
- Benedict M. Lee Sang Oto cytat z tego, co kardynał Joseph Ratzinger powiedział o trzeciej tajemnicy fatimskiej w Fatimie, kiedy był prefektem Kongregacji Nauki Wiary.
Celem wizji nie jest pokazanie warstwy dowolnego nieodwołalnie ustalony przyszłości. Jego znaczenie jest dokładnie odwrotnie: to ma na celu zmobilizowanie sił zmiany w dobrym kierunku. . . . Raczej wizja mówi o niebezpieczeństwach i jak możemy być zbawieni od nich. (Posłuchaj Moich proroków - Miłosierdzia Bożego i Bożej sprawiedliwości przez ks Edward O'Connor, CSC, str. 54 Opublikowany przez Wydawnictwo Królowej w 2011...)
|
Menu
|