Nie obrażaj więc mojej inteligencji poprzez czynione na pokaz zaniżanie własnej.
Pacjenci widok uśmiecha się "najlepsze" wskaźnik pielęgniarki umiejętności
9 września 2009 | Przez Steve Ford
Uśmiechnięta i jest wesoła jest postrzegany przez niektórych pacjentów jako wskaźnik dobrej opieki, badania potwierdziły.
Ostatnie lata były sekretarz zdrowia Alan Johnson przyczepiane pomysł, że pielęgniarki powinny być mierzone na współczucie wykazały pacjentów, która została przedstawiona w mediach krajowych, jak jak "buźkę" pielęgniarki.
Obecnie wydaje się za granicą badania poparły pomysł, mimo ekspertów podkreślając, że wskaźniki opieki powinna być bardziej skupiona na pielęgniarki umiejętności techniczne.
Postrzegania pacjenta pielęgniarki umiejętności są w dużej mierze w oparciu o ich umiejętności interpersonalne i praktyk opiekuńcze, a nie ich umiejętności technicznych, zgodnie z małych studiów w Stanach Zjednoczonych, opublikowano w czasopiśmie Critical Care Nurse.
Naukowców Pielęgniarka wywiady 32 pacjentów w wieku od 30 do 96, leczonych w postępowych jednostek opieki szpitalnej w USA.
Autorzy powiedział: "To nie zawsze jest skuteczne wykonanie procedury thatgives pacjentów wrażenie jest wykwalifikowanych pielęgniarek, ale oftenthe opieki praktyki wynika, że pielęgniarki podczas wykonywania thetechnical zadania."
"Pacjenci opisane pielęgniarek, które były przyjazne, opiekuńcze, litościwy, miły i dobry słuchaczy jak pielęgniarki, które były bardzo kwalifikacjach. "Dobry sposób nocna" była jak u jednego pacjenta opisane umiejętności i cechy jego ideału pielęgniarki, dodając "interesuje mnie również jako osoba".
Autorzy brzmieniu: "Wesoła i szczęśliwa i uśmiechnięta były cechy kilku pacjentów powiedział dała im wrażenie, że pielęgniarka kwalifikacjach. "Przyjazne pielęgniarki wydaje się wiedzą wszystko" były słowa jednego pacjenta, używaną do opisu kwalifikacji pielęgniarek, które były najlepsze na zapewnienie im opieki.
Sprawozdanie z badań Exploring poglądów chorych na raka, co sprawia, że dobre pielęgniarki - badanie pilotażowe
12 czerwca 2009
Choć ważne jest dokonanie oceny, czy następujące kodeksów zawodowych pielęgniarek i polityki, równie ważne jest rozważenie postrzeganie pacjentów dobrej opieki
Autorzy
Ann Gallagher, PhD, MA, PGCEA, BA (z wyróżnieniem), RMN, SRN, Czytelnik jest w etyce pielęgniarstwa i dyrektor, International Centre for Nursing Ethics, Wydział Zdrowia i Medical Sciences, University of Surrey, a dawniej pracownik naukowy, Kingston University i St George's University of London; Khim Horton, dr inż (z wyróżnieniem), RN, RCNT, RNT, PGCEAJest starszy wykładowca; Verena Tschudin, PhD, MA, BSc (z wyróżnieniem), DipCouns, RM, RN, odwiedza starszych kolegów, zarówno na Wydziale Health and Medical Sciences, University of Surrey; Sara Lister, RN, BSc Hons) mgr, PGCAE, Cert Christian Porady, jest zastępcą szefa pielęgniarki / kierownik szkoły pielęgniarskiej i rehabilitacji raka, Royal Marsden Hospital w Londynie i Surrey.
Streszczenie
Gallagher, A. et al (2009) Wędrówki poglądów chorych na raka, co sprawia, że dobre pielęgniarki - badania pilotażowe. Nursing Times, 105: 23, na początku publikacji on-line.
W artykule przedstawiono i omówiono wyniki jakościowych badań pilotażowych, które badanych pacjentów z rakiem aby poznać ich opinie na temat tego, co robi dobre pielęgniarki. Dziesięciu pacjentów ambulatoryjnych, w Szpitalu Specjalistycznym raka Wielkiej Brytanii, który otrzymał szpitalnych leczenia raka, zostali przesłuchani. Danych wywiadu analizowano tematycznie, a cztery tematy zostały zidentyfikowane: dobra cnót pielęgniarki, wiedzy, umiejętności i kultury organizacyjnej.
Słowa kluczowe: Cancer, cierpliwy, Doświadczenie
* Ten artykuł został podwójnie ślepej recenzowanych
Wstęp
Istnieje wiele możliwych perspektyw, co to znaczy być dobrą pielęgniarką. Kody Professional państwa, co musi zrobić pielęgniarki, oraz zasady i protokoły oferują wskazówki dotyczące kompetencji i sposobu zaangażowania w dobrej praktyki pielęgniarskiej. Co niniejszych wytycznych nie chwytania są subtelności i niuansów poglądów pacjentów w dobrej opieki i jak to wpływa na ich samopoczucie.
W badaniu pilotażowym powtórzeń badań, które zostały w toku w Azji od 2004 roku (Pang et al, 2009), który bada pacjenta perspektyw na "dobre pielęgniarki" (ramka 1). Ocena z projektu, realizowanego w Chinach, Hong Kongu, Japonii, Korei i Tajwanu, zostały przedstawione na spotkaniu w Hongkongu w sierpniu 2007. Dwóch członków zespołu badawczego (Ann Gallagher i Khim Horton), którzy wzięli udział w spotkaniu Hong Kong zgodę na przeprowadzenie badania pilotażowego UK zbadanie poglądów ludzi z raka, co sprawia, że dobre pielęgniarki. Również obecny na spotkaniu dr Chris Gastmans, Centre for Biomedical Ethics and Law, Catholic University of Leuven, Belgia, którzy wyrazili zgodę na przeprowadzenie przeglądu literatury (Rchaidia et al, 2009) na ten sam temat.
Dobre pielęgniarki Azji "," badania stosowane podejście mieszane metody: przeprowadzono wywiady z pacjentami w celu uzyskania ich opowieści dotyczące dobrych i złych pielęgniarki i badanie ankietowe (n = 2630) przeprowadzono. Ankieta została podzielona na cztery działy: dobre cnoty pielęgniarki, dobra pielęgniarka pracuje, dobry wpływ na pielęgniarkę i pacjenta cech. Podsumowanie głównych wniosków z poszczególnych krajów (przedstawiona na seminarium publiczne w Hong Kongu na 9 sierpnia 2007) znajduje się w dodatku 1. Przegląd literatury
Przegląd literatury na temat poglądów ludzi z raka, co sprawia, że dobre pielęgniarki (Rchaidia et al, 2009), określenie i analizę 12 artykułów, w których pacjenci opisane zakresie postaw, umiejętności i wiedzy, że dobre pielęgniarki mają. Jeśli chodzi o postawy dobrej pielęgniarki, pacjentów w badaniach zarówno na Wschodzie i Zachodzie określone znaczenie w odniesieniu do pielęgniarek, pacjentów, jak ludzie, którzy docenili ich wyjątkowość i który wiedział pacjentów i ich rodzin. Dobry pielęgniarki były szczere i przyjazne, a także szacunku, traktowanie ludzi jako jednostek. Byli dotyczy i interesuje się opieki nad pacjentami i zrozumiał i odpowiedział na ich bezbronność. Oni również przyczyniły się do uzdrowienia poprzez zrozumienie potrzeb pacjenta i prezentacja współczucia. Dobry pielęgniarek pod warunkiem wsparcia emocjonalnego dla pacjentów i oferowanych zachęt i reasekuracji, w którym zachęca uczucia nadziei i optymizmu.
W niektórych badaniach zbadano, dobre pielęgniarki jawi się jako ludzie, którzy identyfikowali się z nazwy i wspólnego coś z własnej osobowości. Spowodowało to znaczący relacji międzyludzkich, w której pacjenci czuli się "niewolniczej" i "podłączony" do pielęgniarek. Dobry pielęgniarek przechowywane obietnic i nie popełniają błędy lub, jeśli nie wzięli za nie odpowiedzialność. Inne cechy zawarte jest wesoła, miła, grzeczna, sympatyczny i współczujący. Mając poczucie humoru i jest uprzejmy i przystępny Podkreślono także za pożądane cechy.
Choć było wiele wspólnego między wynikami z projektów na Wschodzie i na Zachodzie, pewne różnice obserwowano. Japońskim i chińskim pacjentów, na przykład, podkreślił znaczenie pielęgniarek powitanie pacjentów i ich rodzin w delikatnym głosem i było też oczekiwać od pacjentów japońskich, że dobre pielęgniarek byłoby dobre maniery i być uprzejmym.
wiedza dobra pielęgniarka odnosi się do wiedzy na temat choroby, leczenia i objawy. Dobry pielęgniarki, którzy ocenić potrzeby i reagować na trudności, ból i dyskomfort, a którzy są w stanie odebrać zmiany w stanie pacjenta. Oprócz tego, że reaguje, dobre pielęgniarki przekazują informacje, jasno pacjentów, udziela porad i odpowiedzi na pytania pacjentów.
umiejętności dobrych pielęgniarek odnoszą się do kompetencji technicznych, na przykład w opracowaniu krwi i zarządzanie wlew dożylny. Z doniesień wynika, że w wyniku znajomości dobrych pielęgniarek i umiejętności, pacjenci czują się lepiej, mniej depresji i bólu, i czują się bardziej komfortowo. Przyczyniło się to do relacji pielęgniarka-pacjent, gdzie zaufanie, nadzieja i optymizm są ważne funkcje. Metoda
Teorii ugruntowanej, poinformowany przez symboliczne perspektywy interactionist (w oparciu o teorię, że jak ludzie zachowują się wobec rzeczy opiera się na tych rzeczach, co oznacza dla nich) została uznana za najbardziej odpowiednie podejście, gdyż pozwala tematów i koncepcji, które wyłaniają się z analizy jakościowej Dane zebrane samodzielnie (Horton i Arber 2004). Listy zaproszenia oraz ulotki informacyjne zostały wysłane do próby z udziałem pacjentów z rakiem tydzień przed ich obecności powołania pacjentów ambulatoryjnych w 2008 roku. Jedynie u pacjentów, którzy potwierdzonym rozpoznaniem raka, którzy zostali poinformowani o ich diagnozowania i leczenia otrzymał w szpitalnych w ciągu ostatnich 12 miesięcy, zostali zaproszeni do udziału w postępowaniu.
Pięciu pacjentów, w wieku między 43 a 86, zgodziła się uczestniczyć: dwóch mężczyzn i trzy kobiety. Trzy uczestnicy brytyjskiego pochodzenia, jeden z Indii i jeden z Ghany. Były rozmowy w prywatnym pokoju w czasie ich wizytą w poradni w szpitalu specjalista w Anglii (ramka 2). W jednym przypadku pacjent był w towarzystwie swojej żony, która również przyczyniła się do rozmowy kwalifikacyjnej. Wywiady były przepisywane i analizowane tematycznie przez dwóch naukowców, którzy czytają, kodowane, porównania i ustalone kody do analizy. Wyniki rozmów
Cztery tematy pojawiły się: dobre cnoty pielęgniarką wiedzy umiejętności i organizacyjnymi. Dobry cnót pielęgniarki
Uczestnicy, o których mowa dobre pielęgniarki za szczególne cechy i zalety, czyli dyspozycje czuć, myśleć i działać w określony sposób. Szereg zalet i cech charakteru zostały zidentyfikowane, jak elastyczność, przydatność, odwaga, respectfulness, niezawodność, opieki, poczucia humoru, uczciwość, dobroć, wierność, życzliwość, empatia, cierpliwość, o czym świadczą następujące odpowiedzi:
Ona traktuje [mi], jakbym był znany z nią długo [...] była bardzo przyjazna i bardzo chętny do pomocy Państwu we wszelkich problemów [...] nawet czuć zgniłe przyjść do szpitala podczas cierpienia. Więc to dobrze, że ludzie śmieją się i masz to poczucie humoru.
[Pielęgniarka] był bardzo opiekuńcze, ale była bardzo normalne i zwykłe, wiesz, w rozmowie. Była prawie jak w rodzaju przyjaciela, jeśli chcesz, i miałem zaufanie do niej [wywiad: Powiedz mi o opiekujących się] To oznacza bycie tam, jeśli muszę coś, jeśli nazywa się pielęgniarka w środku nocy, bo 'm złe wrażenie, że chcą coś z tym zrobić [...] i [...] co daje pewność, że rozumiem co czujesz.
Dobry pielęgniarki, więc opieka ( "Being There, jeśli muszę coś"). One właściwie reagować w sytuacjach uznane za znaczące i niepokój prowokuje dla pacjentów ( "proste i normalne, no big deal"). Są one w stanie gotowości i gotowi iść dodatkowe mile ( 'gotowy do pomocy, będzie "z drogi, aby pomóc wszystkim"). Są sumienne ( "ten obowiązek") i mile widziane zaangażowanie rodziny. Dobry pielęgniarek są również wrażliwe, zrozumienia i uczciwy przy wymianie informacji ( "To będzie trochę nieswojo"). Dobry pielęgniarek są z szacunkiem, grzeczny i uprzejmy ( "on chodzi ci dobrze"). Są przyjazne, spotkania i powitanie odpowiednio i mają poczucie humoru. Dobry pielęgniarek są godne zaufania, które związane jest wierność, rzetelność i terminowość.
Dobry pielęgniarek może czas i zrobić pacjenci czują, że mają dla nich czasu. Dobry pielęgniarek są wiarygodne, a nie zapominają:
Pielęgniarek są tu zawsze chcą pomóc. Ale to idzie wiele poza tym, że zawsze jesteśmy w stanie, mimo, że nie mam czasu, ale zawsze jesteśmy w stanie poświęcić czas i czujesz, że masz cały czas w świecie.
Jeśli oni mówili, że zrobią coś, co zawsze robił to, a nie śpieszył się i zapomnienia.
Były przykłady pielęgniarek, które pozbawione cnót lub które były "złe dla pielęgniarek z innych doświadczeń szpital: pielęgniarki, którzy byli dumni i" nie pomocne ", którzy byli niechętne do współpracy. Przykładem złego pielęgniarki związane z nie przyjmowania lub łącznie z rodziną. W tym przypadku, pacjent żona podać:
Pielęgniarka powiedziała: "Przykro mi pani R, jeśli masz zamiar zachować wtrącanie się w I'm going to trzeba poprosić o urlop."
Mimo że uczestnicy nie byli bezpośrednio zapytano o wpływ pielęgniarki dobre czy złe, dane wskazują, że jest to ważne dla pacjentów:
Kiedy spotkasz kogoś, kto był miły i grzeczny i uprzejmy i pomaga rzeczy, nie jęczeć i jęczeć i martwić. Wiesz, ona idzie do pełnienia służby, that's fine, you're going to tu dwa dni, a ona będzie wyglądać po [...] Najważniejsze jest osobowości pielęgniarki. Nie ważne jakiego koloru, kasty, uśmiech zdobywa serca i kiedy masz do czynienia z osobą chorą jeden uśmiech może wiele zmienić. Jego nieszczęścia, może prowadzić do szczęścia. To bardzo ważne.
Cnót i cech charakteru może być moralna lub nie moralne. Cnót moralnych obejmowałyby opieka, odwaga, uczciwość, empatia, zaufania i cierpliwości. Non-cnót moralnych obejmowałyby elastyczność i poczucie humoru. Jakość "to zwykłe" i sprawić, żeby coś poczuć w normalnych okolicznościach, które nie były zwyczajne dla pacjentów stwierdzono istotne. Fakt, że pielęgniarki będą wychodzić na ich drodze, aby pacjenci sugeruje, że być może dobrze działać pielęgniarek w sposób, który wykracza poza to, po prostu robi swoje obowiązki. Dane sugerują, że doświadczenia uczestników dobrych pielęgniarek było to, że dbał, wykazano respectfulness i były przyjazne i uprzejme. Wiedza
Dwa rodzaje wiedzy zawartej w materiale dane: wiedza dotycząca kwalifikacji zawodowych i wiedzy pacjenta. Obecność lub brak wiedzy na praktykę inspirowane zaufania lub lęk u pacjentów:
Ona [pielęgniarka] znał ją dobrze, a praca była nie do rodzaju rzeczy.
Oni [pielęgniarek] mają doświadczenie w celu uzyskania pewności, że to, co jest informacją, jest OK. Jeśli poprosić "Czy mogę zabrać ze sobą te trzy tabletki?" "Tak, można. Razem pewność, że możesz. Nie mam zaufania (chichocze) w innych szpitalach I've been in [...] Byłem w szpitalu po drugiej górę krew-up. I było tak, więc obawia się, że pielęgniarka, która wisi w tej rzeczy up, you know, do kontynuowania karmienia mnie z krwi lub wlewu lub cokolwiek to było ... to było dla mnie martwić ... chodziło mi, że jestem coraz Right Stuff pompowana do mnie.
Dobry pielęgniarek są właściwe i "know swoją pracę dobrze. Feeling pewność i zaufanie pielęgniarek i innych pracowników jest ważna, ale może prowadzić do leczenia pacjentów, nie kwestionując Oferowane:
Gdybym był zabrudzony okolice z poniosły coś takiego czułem się bardzo wrażliwy i martwił. But you know, I don't feel zapewnił tutaj. Czuję, że jestem w najlepszych rękach, i że jestem pewien, że [...] wszelkie zabiegi dają mi jest najlepsze leczenie. I nie zawsze pytanie, co mówią, ich zaleceń.
Znaczenie jest uznawane, pamiętał i znany dobrze pielęgniarki podkreślono równie ważne:
She'd sussed mnie, sussed nam się, że wiesz, jesteśmy dość pogodny ludzi i miłości żart [...] Wiedzą, wiesz, pielęgniarki wiedzą "Och, jesteś facetem, który mieszka w [ ...], don't you? "i która sprawia, że tak wygodne.
She'll always say to me 'Jak to twój syn? "I" I bet he's getting big boy teraz'.
Po prostu sprawia, że czujesz się zupełnie swobodnie. Ona jest niesamowicie życzliwy, zawsze pamięta, kim jesteś [...], jeśli ją spotkać na korytarzu zawsze przestaje mówić do was, zna swoją nazwę [...] Ja zawsze czułem, że mogę jej telefonu, gdybym potrzebował pomocy lub poradę lub czegokolwiek innego.
Temat wiedzy w odniesieniu do praktyk pielęgniarek "(wiedząc, co robią i posiadających wiedzę) oraz w odniesieniu do pacjenta jako osoby (" sussed nas "i pamiętając, kim oni są) jest ściśle związane poglądy uczestników kompetencji i posiadające lub braku zaufania do pielęgniarek i organizacji. Ostatnia publikacja z Ministerstwo Zdrowia (2008) podkreślił znaczenie pacjentów mających zaufanie do opieki i wskazał pięć "twórców zaufania": ochrona środowiska, kultura, dobre pracy zespołowej i dobre relacje, dobrze zarządzane stanie opieki i "zindywidualizowanej opieki i o każdego pacjenta. Nasze dane wskazują również na znaczenie osobistych kontaktów, być uznana i zapamiętane. Umiejętności
Trzy obszary wyszedł z danych: umiejętności w zakresie opieki zadania, umiejętności w stosunku do powitania i umiejętności w zakresie rzecznictwa i komunikacji. Jedna z uczestniczek mówiła o wyzwaniu i niepokój o kąpieli po zabiegu i umiejętności pielęgniarki:
[Pielęgniarka] sprawia, że tak łatwo i normalne tylko, wiesz, jest nagi, a jej obniżenie się do kąpieli. Ona sprawia, że nic wielkiego.
Znaczenia kulturalnego pozdrowienia został zidentyfikowany przez jednego uczestnika:
W moim kraju tak, gdy ktoś wita to znaczy że uważa się, że chodzi ci dobrze.
Jeden uczestnik dał przykład dobrego pielęgniarka opowiada w jego imieniu:
I była gotowa do konfrontacji lekarza i powiedzieć, że "wygląd" i pamiętam jej słowa: "muszę szukać po całym pacjentem." A omówiła z nim i namówił go przez to i uczynił go zrozumieć to problem [...] reprezentowała mnie, kiedy prawdopodobnie nie jest w stanie reprezentować siebie.
W innym przypadku, pacjenta odnotowano jak złe wiadomości została podana w sposób nieczuły podczas rundy oddział w innym szpitalu, gdzie pielęgniarki nie interweniowały. Pacjent odnosi się także do emocjonalnych skutków jej leczenia:
[Byłem] od razu powiedział, że widział wzrostu i że mam raka [...] dość niepokojąca [...] bardzo niewygodne [...] pielęgniarka, która była w trakcie konsultacji wyszedł i zaczął za mnie na kawałki papieru do rozpowszechniania rundy [lokalnym, bez specjalizacji] szpitala książki do skanowania [...] pielęgniarki specjalisty stało się przejść obok [...], ale była bardzo wpadł ... Powiedziałem, że został poinformowany, że she'd pozostawanie w kontakcie, a Ona nie 't ...
Czasu było powtarzające się tematem danych i może być myśli w kategoriach cnót i umiejętności - mając do dyspozycji priorytetów potrzeb i specyfiki pacjentów i umiejętności do ich poczucie wartości, gdy są sprzeczne siły:
Myślę, że dobrą pielęgniarką, znów ktoś, kto masz jakiś osobisty związek z, którzy czuć się komfortowo, i kogo mieć zaufanie naprawdę. I tak spędzania czasu, poświęcenie czasu ... czujesz się w ten sposób jest ważna, a nie tylko rodzaj pędzi i pędzi na zewnątrz.
Danych wskazuje na znaczenie dla uczestników pielęgniarki posiadające umiejętności w zakresie opieki zadań, pozdrowienia i do rzecznika i komunikacji. Co również wydaje się oczywiste, jest relacja między umiejętnościami i cnót i cech charakteru. Pielęgniarka, która pomogła pacjenta, aby kąpiel w taki sposób, aby był łatwy i normalny, co to "nic wielkiego", został okazując szacunek dla godności pacjenta. Analogicznie, powitanie pacjentów wykazuje związku lub związku, a w niektórych przypadkach, rzecznictwo pokazuje odwagę. Jeżeli pielęgniarki nie interweniują, jak w przykładzie cały oddział, podatność pacjentów zwiększa się i wrażliwość i współczucie może brakować. Znaczenie spędzanie czasu z pacjentami jest także odpowiedzią pielęgniarskiej, że przyczynia się do pacjentów uczucie cenione i szanowane. Kultura organizacyjna
Czwarty temat dotyczy znaczenia kultury organizacyjnej i klimatu, co sugeruje związek między dobrą pielęgniarką i dobrej organizacji:
Nie ma tu kultury ... czuję się, że nie ma znaczenia, czy to pielęgniarka czy też w bardziej lub za osobę, która cię herbatę, wszyscy traktują Cię z szacunkiem i tego samego rodzaju i opiekuńcze Słucha podejście [...] w tym szpitalu nie ma kultury [...] It feels like zespół, dobrze, to po prostu czuje się jak w rodzinie [...] wydaje się być na tyle elastyczne, aby ludzie mogli się pokrywają, tylko dla dobra pacjenta .
To jest przykład gosposia okręgu, którzy wrócili z dniami wolnymi, aby znaleźć szurać nogami na podłodze okręgu. Gospodyni "znika" i zwraca jeden z środków czyszczących do "Sort it out":
To było bardzo dumna ze swoich [gospodyni's] Ward, wiesz, że było jej okręgu [...] Musi być normy, należy je sprecyzować, kiedy ludzie zaczynają pracy tutaj.
Myślę, że prawdopodobnie jest organizacji, jak również. Myślę, że dlatego [szpitala specjalistycznego] jest tak szykuje się do udzielenia takich wspaniałych opieki osobom. I just, I just can't końca rozumiem, dlaczego tu doświadczenia mogą być tak różne od z NHS gdzie indziej.
Dobry pielęgniarek są dobre pielęgniarki w szczególnym kontekście, w odniesieniu do konkretnego trajektoria choroby ze szczególnym pacjentów i ich rodzin. Niektórzy z tych pacjentów nie może przetrwać. Jeden z uczestników powiedział:
Z rakiem, w niektórych przypadkach raka, ale wiem, że to koniec drogi życia dla nich i dlatego trzeba, pielęgniarek myśleć z tego punktu widzenia, że pacjent będzie próbował jej mocy, aby przetrwać. Czasem nie jest możliwe [...] jeżeli jesteś w szpitalu na raka mają doświadczenie i są świadomi, jak wielu pacjentów nie wrócić i ilu pacjentów nie poszedł, przejdzie w czarnym worku tutaj.
Wydaje się zatem ważne, aby pod uwagę zarówno specyfikę raka w stosunku do dobrej pielęgniarki i roli szpitali wyspecjalizowanych w dostarczaniu kontekście dobrej opieki. Dyskusja
Wnioski z pilotażowego badania wykazały, że wiele jest w zgodzie z przeglądu literatury podejmowanych przez Rchaidia et al (2009). Jakość, wiedza i umiejętności dobrego pielęgniarek zidentyfikowane z literatury także pojawiły się w naszym badaniu. Byliśmy szczególnie dotknięte wzajemnych zależności między techniczne i etycznego wymiaru praktyk, np. obecność lub brak zaufania, respectfulness i zaufania w stosunku do takich zadań, jak transfuzja krwi i kąpieli. Cnót i wartości moralne omawiane przez uczestników i braku cnoty moralne są typy doskonałości, które sprawiają, że coś dobrego dla swoich celów (banki i Gallagher 2009).
Większość zalet wymienionych w Azji badaniu obserwowano w naszych badań pilotażowych (na przykład, radość, życzliwość, cierpliwość, zaufanie i kompetencji), choć niektóre były mniej widoczne w danych Wielkiej Brytanii. Możliwe, że uznanie, jako opieka i pamiętając pacjentów wskazują szczerość, ale to wymaga dalszych badań. Nie było dowodów w większości kategorii dobrej pracy pielęgniarki w Dane z Wielkiej Brytanii. Kategorii "znając pacjenta", "komfort pracy, pracy komunikacji", "obecność", "stosunku pracy" oraz "indywidualne opieki prac" proponowane w naszych danych. To nie wydaje się, że uczestnicy badania Wielkiej Brytanii uznała, że dobre pielęgniarki się pozytywny wpływ na ich samopoczucie, a złe pielęgniarki detracted z tego. Byłoby to również wart jest zbadania w szerzej zakrojonych badaniach.
Jednym z obszarów, które otrzymały mniej uwagi, a który był silnym temat w naszych danych, odnosi się do kontekstu, w którym dobrą pracę pielęgniarek. Kultura organizacyjna i klimat był za ważne i pozytywne doświadczenia wskazują, że pacjent nie jest uzależnione od relacji z pojedyncze osoby, ale także środowisko, w którym otrzymują opiekę. Ustalenia te są obsługiwane przez ostatnie prace przez Ministerstwo Zdrowia (2007), a także prace zlecone przez Royal College of Nursing (2008) dotyczące godności w opiece.
Raport RCN szczegółowe opinie pielęgniarek Wielkiej Brytanii, pielęgniarek i studentów HCAs, i stwierdził, że godność opieki został utrzymany czy pomijani przez ludzi (personel i inne), miejsca (kultury organizacyjnej oraz środowiska naturalnego) i procesów (działań opieki medycznej). Powiązania między cnoty osoby i instytucje, również zostały omówione przez MacIntyre (1985), który twierdzi, że cnoty "wsparta przez niektóre rodzaje instytucji społecznej i zagrożone przez inne osoby.
Rola szpitala specjalistycznego jest wart więcej badań. Uczestnicy podkreślił szczególny charakter nowotworów i znaczenie odpowiednich indywidualnych i organizacyjnych odpowiedzi na pacjentów, którzy mogą być zaniepokojeni i obawiają się najgorszego wyniku. Odniesienia do zaufania, zaufania i respectfulness zostały dokonane w stosunku do osób i organizacji, a uczestnicy byli wdzięczni i ciekawi, jak ten pozytywny kultury zostało utrzymane i dlaczego nie zawsze był obecny w innym miejscu. Wnioski
Chociaż to było małe badania, dane wynikające był bogaty pod względem pacjenta, doświadczenie i perspektywy. Uczestnicy rozmawiali pozytywnie o dobrych pielęgniarek w ramach szpitala specjalistycznego i negatywnie doświadczeń opieki gdzie indziej. Nie twierdzimy, że próba jest reprezentatywna, ale raczej, że wgląd ujawniły się prawdy i sensu w odniesieniu do doświadczeń tej próbki. Perspektywy oferowane były z małym, ale zróżnicowanej grupie pacjentów z wielu doświadczeń i wiedzy pacjenta. Aby przeprowadzić miarodajne porównanie z Azji przeanalizowania dobrych pielęgniarek wymagałoby znacznie większej próbie, i tam są plany zbudowania większe badaniu porównującym pacjentów i opinii pielęgniarek z dobrą pielęgniarką w kilku specjalnościach.
Implikacje dla praktyki, edukacja i badania naukowe
* Bądź świadom wpływu poszczególnych pielęgniarek na pacjentów. * Doceniam, że dobre pielęgniarki są wspierane przez pozytywne kultur organizacyjnych. * Zastanów się, jak zrównoważyć etycznych i technicznych aspektów praktyki pielęgniarskiej. * Dowiedz się od przykładów z pacjentów i jest świadomy ich niepokoje, lęki i oczekiwania. * Uwzględnienie wyników badań, takich jak ta do edukacji i szkoleń.
Ramka 1. Założenia i cele badań pilotażowych
* Poznaj opinie ludzi z raka, co sprawia, że dobre pielęgniarki. * Porównaj wyniki i kontrastu w Anglii z ustaleniami z badania w Azji. * Opracowanie większym badaniu, poinformowany przez wnioski z programu pilotażowego, w odniesieniu do pacjenta poglądów na temat tego, co robi dobre pielęgniarki.
Ramka 2. Interview Questions
* Proszę przypomnieć przypadki, gdzie znaleziono pielęgniarka dobre pielęgniarki. * Proszę przypomnieć przypadki, gdzie znaleziono pielęgniarka złe pielęgniarki. * Opisz zdarzenie (s) jak najpełniej. * Jaka była pielęgniarka robi? * Jak się czujesz pielęgniarki w czasie?
Dodatek 1. Liczba krajów, na dobrych cnót pielęgniarki - tylko www
Korea
(44 pozycji)
Japonia
(32 pozycji)
Tajwan
(33 pozycji)
Porcelana
(70 pozycji)
Hongkong
1 Życzliwość Radość Cierpliwość Cierpliwość Skrupulatne 2 Wesoła twarz Współczucie Odpowiedzialny Skrupulatne Professional 3 Postawa Sincere Przyjazny Skrupulatne Aktywne Cierpliwość 4 Zrozumieć chorego umysłu Odpowiedzialność Życzliwość Umiejętności / kompetencji Troska 5 Ufać Ciepło ... |
Menu
|