uwagi ogólne dotyczące redagowania sprawozdań, AGH Budownictwo 2013 14, Chemia, Laboratoria, Dokumenty

Nie obrażaj więc mojej inteligencji poprzez czynione na pokaz zaniżanie własnej.

1.      Sprawozdania należy przesłać wpisując w tytule wiadomości słowo „sprawozdanie” oraz numer grupy.

2.      Nazwa pliku powinna wyglądać następująco: Sprawozdanie 1 Nazwisko1 Nazwisko2

Uwagi ogólne dotyczące redagowania sprawozdań:

1)   Proszę umieścić imiona i nazwiska osób, które są autorami sprawozdania oraz datę wykonania ćwiczenia w sprawozdaniu.

2)   W jednym pliku powinny znaleźć się sprawozdania ze wszystkich wykonanych w danym dniu ćwiczeń wraz z tytułami i numerami wykonanych doświadczeń.

3)   Proszę umieścić numery stron, wyrównać tekst do  obu marginesów, wstawić dzielenie wyrazów (MS WORD 2007: zakładka „układ strony” a następnie „dzielenie wyrazów” - rozwinąć klikając na q i ustawić „automatycznie”) używać „·” zamiast „*” we wzorach hydratów („·” można znaleźć w: wstaw – symbol i tam poszukać). Proszę ujednolicić czcionkę i odstępy między wierszami.

4)   Proszę używać edytora równań do wpisywania równań chemicznych, MSWORD 2007: zakładka „wstawianie” – „wstaw równanie”; strzałka nad którą można coś wpisać znajduje się po rozwinięciu funkcji „operator”.

5)   Proszę pisać całe wzory sumaryczne jako zwykły tekst (pisane kursywą lub normalną czcionką ale jednolitą w całym sprawozdaniu), używając indeksów dolnych i górnych lub pisać wzory przy pomocy edytora równań. Nie pół na pół, tak jak w MnO2.

6)   Do sprawozdania proszę dołączyć skan protokołu z wykonania ćwiczenia.

 

Opcjonalnie:

 

Po zakończeniu redagowania sprawozdania proszę kliknąć zakładkę: „widok” a następnie „szerokość strony” oraz zakładkę „recenzja” i „śledź zmiany”.

 

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alter.htw.pl
  • Powered by WordPress, © Nie obrażaj więc mojej inteligencji poprzez czynione na pokaz zaniżanie własnej.